"Рекламні моменти"

Художник-дизайнер про рекламу Вінниці

Художник-дизайнер Ольга Райх розповіла нам свою думку про нав’язливу рекламу у міському просторі Вінниці з точки зору професіонала і простої людини.

«У нашому місті нав’язлива і хаотична реклама! Вона перебиває настрій», — почала експерт.

Розповідає, що насправді Вінниця має певну ауру, яка прагне залучити туристів до міста, де зазвичай їх ніколи не було. Проте рекламні «моменти» та відсутність контролю на ними сильно відлякують.
Ось коли йдеш Соборною чи біля «Урожаю» і через кожних 10 метрів бачиш рекламу, то це не дає можливості розслабитися та відпочити у місці, яке для цього призначено. Я вже не кажу про естетику подачі. Величезні конструкції, не продумані технічно, з грудою металу і бетону. Часто такі стоять на пішохідній зоні або займають великі частини газонів. Вони не додають рукотворної краси місту, а природну – руйнують, розповідає Ольга.

«Одне з можливих рішень цієї проблеми – створення артоб’єктів, опираючись на європейські зразки реклами, які могли б експонуватися у музеї сучасного мистецтва, але вийшли до людей», — запропонувала художниця.
Знавець додає, що можна не лише естетично насолодитися, але й отримати корисну інформацію. Або хоч не відчути дисгармонії з навколишнім середовищем.
Грамотний рекламодавець із високим рівнем культури чудово розуміє, що яскравий мистецький образ разом із потрібною інформацією закарбується в пам’яті. Але таку рекламу здатні зробити креативні митці.

«На жаль, рівень сприйняття наших маркетологів, і тим паче, простих людей, сильно відстають», — визнає пані Ольга

Підсумовуючи, Райх визнає, що багато людей здатні зрозуміти й оцінити мистецьку рекламу, особливо ті, які люблять місто, в якому живуть.

Максим Козакевич
1-Б

Оставьте комментарий